Ask01 Güzel anneler ben 12+4 haftalığım bugün belim çok kötü agrıyor bu durumu yaşayan var mı aranız da kaç saattir geçmedi
Grmcmrv Ask01 Ben 2 gün önce başladı ertesi gün dayanılamayacak hale geldi doktorum covid testi istedi oldum pozitif çıktı maalesef
1fatime_2003 Ask01 merhaba benimde 11,_12 hafdalığımdan ağrıyo şimdi 27+1 hafdalık hamileyim amma helede ağrıyır doktor şamlar yazdı gecmedi normaldır bence🤷♀️
Aysegul-duzgun Bende 13+3gunluk hamileyim bendede oluyor bel ağrısı bazen o kadar kötü ki ama sırt üstü yattığımda düzeliyor su ara bende kası ağrısı anı sancı gibi ağrı oluyor nedense
Ask01 Aysegul-duzgun bendede düzelmedi akşama kadar sabah kalktığımda bişey kalmamıştı dün biraz iş yaptım ondan da olmuş olabilir