Emos07 Regl biteli bugun tam 30 gün oldu, regl uygulamasina gore bugun regl olacaktım henuz olmadi , sizce hamilelik icin test icin erkenmi?
s_sila Emos07 gunun gectiyse kaset testte de cikar ama varsa kesin ve net kanda cikar hayirlisi olsun🌸
menessare Emos07 canım bu senin ne zaman yumurtladığına bağlı. Eğer gec yumurtluyorsan çıkmaz bir hafta on gün sonra ancak cıkıyo adetten ama normal yumurtluyorsan çıkabilir . Bence bi kaç gün geçsin bekle . Ben gecikmenin ikinci günü yaptım çıkmadı bugün 4. Günü ama bekliyorum test icin bakalım
22062010 Emos07 senin ne zaman yumurtladığına bağlı canım benim adetime 4 gün kala kaset testte silik çıkmıştı biraz bekleyip adet günümde kan testiyle kesinleşti
minikmelek1311 Emos07 ben adet olmam gereken günün gecesi yaptım pozitif çıktı birde sabah yaptım oda pozitif çıktı. Planlıydı ve çok aşırı uyuyordum halsizdim.
minikmelek1311 Emos07 başka bir şey yoktu sadece çok fazla uyuyordum ve halsizlik hiç bir iş yapamiyordum. Kahvaltı yapıyordum herşeyi olduğu gibi bırakıp uyuyordum bütün gün.
Rumiss Sabah ilk idrarla yap eğer geç döllenme değilse çıkar canım bende adet günümde yapıp öğrenmiştim biraz silik çıkıyor
femme Emos07 kuzum bence bekle sonra insan tek cızgı görunce uzuluyor umutlanyor sabret 5 gun olsun sonra yap hem daha ıyı olur net bısı gorursun