Rvyda_bal21 Günde 1 defa kullanıyorum 35. Haftaya kadar çok şükür güzel ilerledik ama 36. Haftada plasenta kireçlenmiş, gelişimi durmuş. Beslenmeme listemi uygulayıp bu hafta tekrar gideceğim, inşallah gelişme görürüz🙏🏻İğneyi kullanmaya devam ediyorum bakalım😊