Nskyhn Kızlar evim zaten temiz her gün temizliyorum. 🙈 Ama doğum öncesi yardımcı cagiracagiz eşimle ikisi baştan aşağı yapsın diye. 33+1 şu an. 48 gün kaldı diyor doğuma. Ama doğumun şekli daha belli değil. Sizce kaçıncı haftada çağırmak lazım? Hoş ben daha kıyafet falan da yıkayıp utulemedim 😂 bakalım sonum ne olacak 😂
mommysbrids Nskyhn yarin 32 oluyorum bu hafta ins once kiyafetleri halledecegim yika utuleme kaldırma vs. Onumuzdeki haftada mutfak dolaplarıni ic dis bi silerim Haricinde halilarimi yazin basinda yikayip kaldirmsitim zaten temizler. Birde gardrop uzerleri vae onlarida ben yapamam zaten esimi bekleyecegim gelince o alir oralari napim kalsin onlarda
Bebekgeliyoorr Nskyhn Ben şuan 36+4 teyim. Tam 36.da dolap içleri ve baza altından başlayıp annemle birlikte yaptık 2 gün onlar sürdü. Dün ve bugünde mutfak dolapları beyaz eşya içleri koltuklar camlar kapılar detaylı hepsini yapmak için yardımcı abla geldi. Halılarımıda verdim şuan doğumu bekliyoruz planlı sezaryen olacak 38. Haftada 😊
Deletedmom52620 Erken gelmesi gibi durum olmazsa 37 38 de düşünüyorum. Her an olsa da bir ablamız var sağolsun haberi var durumumdan hemen gelip yapacak.
Nskyhn Deletedmom52620 himm o zaman ben de birini bulayım her an olursa diye ayarlayım aslında çok mantıklı
Deletedmom52620 Nskyhn Aynen en mantıklısı dünya hali bilemeyiz mesela kadınla anlaşırsın şuan hamileyim anlatırsın öyle birşey oldu mu gelebilir misin ? Çağırdığımız gibi dediğinde zaten evinde temizmiş sadece senin yapamadığın yerlerden bir de üstünden geçer
Nskyhn Deletedmom52620 evet hiç böyle düşünmemiştim teşekkür ederim caaaaniiiim fikir için 🌸 umarım aniden bir şey olmaz da buna da gerek kalmaz her şey zamanında güzelce olur 🤰🏼❤️
Deletedmom52620 Nskyhn inşallah canım tek temennimiz sağlıcakla vaktinde gelmesi ama işte bilemiyoruz halde hazırda herşeyi düşünmek gerekli rica ederim inşallah bebiş vaktinde zamanında gelir ❤️
Kubra_miray_szr Nskyhn benim ev işi duruyor halılar yıkamada bebek.kiyafetleri duruyor daha alacağım çok şey var doğuma 16 gün kalmış kafayı yemek üzereyim😁😁😂 inşallah yetişir herşey siz erken yapin
hukukcuanne_06 Nskyhn benim 35 gibi aslında temizlik bitmişti ama artık her gün doğuma gidecekmişim gibi evin temiz olması takıntısı başladı, 38 hafta oldu bugün, kirli çamaşırım kalmasın diye yarım dolsa makine hemen çalıştırıyorum
Nskyhn hukukcuanne_06 çok iyi yapıyorsun ne olur olmaz ben de şu an her gün temizlik yapıyorum 35-36 gibi temizliği genel yaptırayım sonra yine sizin gibi her gün yaparak evi hep temiz kullanırım
hukukcuanne_06 Nskyhn ama fena takıklaştım ya ufak bi dağınıklık görsem eşime tripleniyorum hiç böyle bi insan değildim kendime şaşırıyorum😅
Aminenin_annesi Nskyhn kendin yapmayıp yardimci çagiracaksan 37 de cagirabilirsin çünkü 37 den sonra her an doğum olabilir kendin yapsaydin o kadar bekleme ağırlaşırsin diyebilirdim😊 ben 37+4 üm dün mutfak dolaplarini sildim bugün 2 cam sildim yavaş yavaş da kalanini yapicam 1.ay önce yapmıştım ama yine battı
Nskyhn Aminenin_annesi maşallah sana Allah kolaylık versin Allah yardımcın olsun. Aslında kendi başıma da yaparım mesela 5-6 günde bir cam siliyorum mutfak dolaplarımi her gün siliyorum vs. Ama son 3 ayda o kadar lüzumsuz para çıktı ki cebimizden örneğin gereksiz yere trafik cezası falan ödedik 😂 en son dedim ki madem çıkacak olan para cikiyo bı kere de bunun için çıksın 😂 yoksa ben 38 e gelsem yine o işi yaparım öyle azimliyim ama son zamanlarda sinir oldum artık 😂
Aminenin_annesi Nskyhn oo 6 günde bir cam her gün mutfak dolabi siliyorsan bence yardımcıya hic gerek yok temiz eve bosuna para verme😄 ben öyle o kadar sık sıkmıyorum uğraşamıyorum valla 🤭
yayannesi Nskyhn merhaba benimde şuan dolapları camları silmem lazım ama neyle sileceğimi bilmiyorum hamilelik öncesi kullandığım cif yağ sökücü veya cam temizleme malzemelerini çamaşır suyu cif vs. kullanmaya korkuyorum kimyasal çocuğa zarar verirmi aceba diye siz temizlik yaparken hangi ürünleri kullanıyorsunuz mesela çamaşır suyu yerine veya dolap cam ocak silerken ?