hemsireacemianne merhaba canım ben pıhtılaşmam yok ama 4 ke boş gebelik oldu o yüzden sonuncusunda mesela cuma betaya baktirdim bir hafta sonra doktora gittigimde keske ilk ogrendiginde gelseydin hemen igneye baslardik ama neyse bugünden basla dedi ve basladim ilk defa 9.haftada yolk kesesi gorundu ama yine kalp atisi olusmadı acaba daha erken baslasaydim kalp atisi olurmuydu simdi yine denemeye karar verdim ve ogrenir ogrenmez igne baslamak istiyorum simdiden kansulandirici hap kullanmaya baslicam hatta olabilirmi