ipekmom_ Gözünüz aydın 😍 17.haftamizdayiz biz de. Coraspirini kesip oksapari gün aşırı vuruyorum. İğneyi açıkçası haftada 2 kez kullanımı öneriliyor ama doktorunuz iyisini bilir. Hiç korkmayın zaten önleyici tüm tedbirleri aliyoruz tedbir bizden takdir Allah’tan 🤗 Hala çok dikkat ediyorm eğilme,uzanma,ev süpürme, ağır kaldırma yapmıyorum. İnşallah sağlıcakla kavuşuruz miniklere