Hanımlar 4yasında bi oğlum var şimdide 17haftalık gebeyim kız bebeğe.Bebeğimi bi kaç haftadır hidsediyorum.ama sanki Oğlum daha hareketliydi bu daha az hareket ediyor gbi.kızlar erkeklare göre daha az hareketlidir diye bişi duymuştum bu doğrumu acaba.bilgisi olan varmı?