Gizem51 Kizlar 30 haftaligim alışverişi bitirmek uzereyim gecelik kac tane almam lazim devlet hastahanesinde dogum düşünüyorum. Bazisi gecelikle sanci çekiyorsun diyor bazisi onluk oluyor diyorlar.sezeryan olma ihtimalim de var kararsiz kaldim cevremde de hic yok dogum yapan
Burcu16 Gizem51 1 gecelik bir pijama takımı yeterli bence öyle yapmayı düşünüyorum sabahlığıda olursa birinin iyi olur bakalım geç kaldım bebişin herşeyi hazır biz kaldık:)
Zhrnc Gizem51 ben eşofman t-shirtle suni sancı aldım 😄 Tabi acılmam olmadı sezaryen oldum ama yanımda goturdugum gecelik sabahlık pijama takımlarından sadece bi takım pijama giydim gecelikle rahat etmem diye.
Neroizm Gizem51 1 tane pijama takimi mutlaka alin bence. Herkes daha rahat diyor. Bir de gecelik-sabahlik takimi alirsaniz ikisi sezaryen bile olsa isinizi gorur.
Gizem51 Deletedmom434 benimde arastirma 2 pijama aldim da sabahlikli gecelik 2 mi 1 mi.karar veremedim
Yasminadem Ben 2 gecelik aldım birini sancı çekerken giymek için bi lohusa takımı aldım sabahlıklı hani fotoğraf çekiminde falan şık olsun diye bi tane de normal pijama takımı ayarladım
Bebegimibeklerken__ Geceliğe gerek var mı sizce? Ben pijamayla daha rahat ederim diye düşünüyorum ama bilemiyorum tabi. Devlet hastanesinde Doğum yapıcam bi de büyük ihtimal normal istiyorum
Burcu16 Bebegimibeklerken__ canım asıl gecelik ideal sezeryanda da normal dede çünkü sürekli hemşireler kontrole kanamana falan bakar kim uğraşacak ben Doğumdan önce pijama takımı doğumdan sonra sabahlıklı bi gecelik düşünüyorum
esmaefe Bebegimibeklerken__ inşallah normal olur ama olurda sezaryen olursan sonda falan takılıyo gecelik daha rahat oluyo her ikisi de olsun bence. Geceliğin pijamanın kolları rahat olmalı değiştirirken damar yolundan dolayı sıkıntı olabiliyor
Kivito Bebegimibeklerken__ ben önce gecelik giymiştim otur kalk yat her yerin açılıo onla uğraşamam diye pijama daha rahat gelmişti bende şart değil
Burcu16 Bebegimibeklerken__ al kız al o pijamayı indir kaldır hiç uğraşılacak dert değil merak etme çok güzel modeller var 😇
Belissima Gizem51 2 pjima takımı ve hastane terliği aldım ben. Fotoğraf çekimi içinde uzun pembe bi gecelik tacı terliği vs o kadar
Nananusha Gizem51 ben bitane aldim evdeoi geceliklerimdende 2 sini aldim. ne gerek varki hep yenimi olmasi lazim bitane lohusalik aliyosun yanina gelen oldugunda giyinmene rahat olsun.