Kubrayigitttt18
İlk gebeliğimde ki belirtileri yaşayınca anladım gebe olduğumu zaten ondan test yapmıştım kuzum 13 haftalığız şuan evet regliden sonra ki ilk ilişkide yumurta döllenmiş gelişimi iyiydi öndeydi 5. Haftadayken de 20.000 di betamız mesela kuzum ben bu gebeliğimden bir ay önce kürtaj olmuştum bebeğimi kaybetmiştik tüplerim açıktı o yüzden hemen tutmuş çok şükür hediye gibi geldi yavrum ailesine