oykumm_1233 kızlar 1 ay sonra kardeşimin yemin töreni var ona gitmek ıstıyorum erzıncanda görev yeri ucakla yaklasık 2 saat , ozaman 27 haftalık felan olucam aranızda uçan hamısler varmı zorlu geçiyormu acaba
cigdeeemm oykumm_1233 ben de İzmir-Ağrı arası yaptım yaklaşık aktarmayla 3-4 saat sürüyor. Hiçbir sıkıntı olmuyor valiz almıyorum yanıma, ağır kaldırmamak için. Hatta 10. Haftada o mesafeyi arabayla gitmiştim yaklaşık 24 saat. Hiçbir sıkıntı olmuyor uçakla 2 saat zaten içiniz rahat olsun.
pediatrihemsiresi Bende geçen hafta aktarmalı izmir-istanbul-erzurum yapmıştım şimdide dönüşü yapıyorum. Ayaklarım çok şişmişti. Hafif sancılar da oldu 32 haftalığım