kızlar bebeğim dün küveze girdi solunum sıkıntısı vardı bugün cihaza ihtiyacı kalmamış çok şükür 🙏🏻 hala küvezde ama doktorumuz fotoğrafını attı doğduğu an sadece birkaç sn görmüştüm cildinde bişey yoktu şimdi ise gözlerinin altı ve burun tarafları kıpkızarık olmuş sanırım solunum cihazından tahriş olmuş. başına gelen veya bilgisi olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻