Cdem21 ben de bilmeyerek gitmiştim sonra bir sürü hurafe söyleyenler oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım. Böyle şeylere insan ister istemez kaygılanıyor. Bence anlamsız inanışlar. Ne gelirse Allah’tan, öyle dokunmaya izlemeyle bulunmayla sorunlar olmaz.