ilknuribrahimbelis Merhaba arkadaşlar ben 29+4 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri bugün azaldı yani normalde çok hareketliydi bebeğim hareketlerini bi süre takip etmek için ne yemem lazım yada yapmam?
Burcuuuuu ilknuribrahimbelis bol cikolatalo tatlı yiyip solunuza yatın belki sizde yoruldunuz o yzuden olabilir
Biricikoglumm68 ilknuribrahimbelis canım aynı şey için bende gittim bebek aslında hareket ediyor ama her hareketini malesef ki biz hissedemiyoruz birde uyku saatleri oluyormus uyuyorlarmış yani .bugün mu öyle olduğunu hissettin ?
Deleted4445656 ilknuribrahimbelis bu haftalarda bi azalma oluyor büyüyüp alanı daraldığı için çikolata vişneli meyve suları falan içip takip edebilirsiniz
ilknuribrahimbelis Biricikoglumm68 yani 1 kez daha olmuştu ama o bütün gün sürmemişti bugün sadece bi sabah hareket etti sonrasında hissetmedim ilk hamilelik tecrübe olmadığı için korkuyo insan
Biricikoglumm68 ilknuribrahimbelis ha birde büyüyor büyüdükçe yeri daralıyor benimki. 33 +2 hareket ettikçe bazen canımı acıtıyor bazen korkutuyor telaş yapma bu akşam ve yarın sabah yine takip et eğer yine aynı olursa git bence
Ekk61 ilknuribrahimbelis benimde öyle olmuştu. O haftalarda hatta 2hafta öncesine kadar. Panik yaptım sonra sonra hiç yerinde durmamaya başladı🤭😊
Ecenur0 Aynen canım benimde aynı hatta sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledim çok şükür iyi 🙏🏻 Ama bazen bazı hareketleri hissedemiyomuşuz aslında hareket ediyormuş
berceste5155 ilknuribrahimbelis bende de 30. Haftada hareketlerinde azalma oldu yeri daraldığı için eskisi kadar çok hareket etmiyor gün içerisinde bir kaç kez tekmeliyor o kadar arada bir çok hareketleniyor elimle dürtüp uyandırmaya çalışıyorum bazen ona bile aldırmıyor
ilknuribrahimbelis Biricikoglumm68 akşama doğru bi kaç kez hareket etti yarın yine de sağlık ocağına gideceğim
Kleopatra- ilknuribrahimbelis Yorulmuş olabilirsiniz tatlı birşeyler yiyip solunuza uzanmayı deneyin. Ama yeri de daralıyor hareketsizleşmesi normal benimkide öyle doktorum gayet olağan bir durum olduğunu söyledi.
ilknuribrahimbelis Kleopatra- işte her gün her saat hareket ediyordu normalde bir anda kesilince korktum☺️ Teşekkür ederim canım
ilknuribrahimbelis Ekk61 şükür🙏🏻 Belkide yoruldu ben çalışan biriyim butiğim var genelde hareket halindeyim
Kubra_miray_szr ilknuribrahimbelis bende 36 haftalık oldum kökten hareketi gitti çok nadir kaç saatte oluyor oda meyve yiyince