Ben özelde takipliyim. Normal doğum için herhangi bir sorunum yok. Normal doğum için devlet veya özel hastane fark eder mi? Çok kararsızım. Beylikdüzü devlet hastanesi bize yakın ama hiç kaydım yok. 34+6 yım. Direk acilden giriş yapabilir miyim acaba, beni kabul ederler mi? Şartları nasıl? Devlette doğum yapanlar yardımcı olur musunuz? Özele 5 6 milyar vermek istemiyorum