Bende çok korkuyordum fakat bebek ölümlerine kadar gidicegini duyunca yaptırdım.3 kere kan verdim.sabah aç karnına idrar ve kan veriyorsun,75ml glukoz içiyorsun benim artimed cilekliydi birazda gazlı gibiydi. 1 saat bekleyip kan veriyorsun,sonra 1 saat daha bekliyor yine kan veriyorsun.bu süreç içinde yeme içme olmuyor.