Merhabalar
İlk hamileligim 35 haftaligim suyumun geldiğini nasıl anlarım bide su nereden gelir idrarı yaptığım yerden mi gelir dün kontrolüm vardı nst ye bağladılar sancım çıktı turnusol kağıdı verdiler onu yaptım lekelenme oldu kagitta sancım ara ara devam ediyor şuan da suyun gelip gelmediğinden nasıl emin olabilirim doktoruma yazdım suyun geldiyse doğumu başlatmamız lazım dedi ama su mu değil mi emin olamıyorum