Asli_3550 bence çok iyi olur. Ben 6 aylıkken odasına geçirdim. Dönebiliyor ve tehlike bitiyor o zamanlar çok rahat ettim. 14 aylık ve odasını biliyor, orda oynuyor seviyor. İstediği gibi dağıtıyor. Uyanınca hiç ağlamaz mirildanir seslenir. Komşum 2,5 yaşında kizini geçirmeye çalışıyor çocuk istemiyor çünkü aklı eriyor. Ortalama 1 yaşına kadar geçirirseniz çocukta sonradan terkedilmiş hissine kapilmaz.
Anne yani ve Montessori fikri guzel. Kendinde çıkıp inebilir yatağına