Rbiagzm canım 20+2 deyim gebeliğin başındaki adet ağrım hiç geçmemişti desem yeridir. 10.haftada kıvranıyordum artık. Burda grupta mazgnezyum eksikliğinden olabileceğini söylediler. Genelde zaten düşük oluyormış. Doktorunda tavsiyesiyle VelBon diye bir vitamine başladım. Çok şükür onunla geçti. Bi araştır, doktorunla görüş