90Gulsen90 yok zaten gittik eşim eve gelince hemen doktora gittik zaten korktuk çünkü bı kere düşük riski yaşadım bı daha yaşamamak için gittik doktor önemli biseyi yok dedi herşey normal dedi bazı kadınlarda yerleşme kanaması 12.haftada da görülebilir 9.haftada görülebilir dedi sen daha 9.haftadasin herşey yolunda bebek de çok iyi dedi .