Kızlar adetim gecikti 3 gün gidip kan verdim değerim 240.1 çıktı kasığımda yani rahmimin üst bölgesinde hafif agrı oluyor değişik ama ara ara oluyor bu devamlı değil kötü bişey mi bu acaba 😕 öncesinde 2 kimyasal geçirmiştim yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum