Gul4697 canım benim ilk defa bu ay ara kanamam oldu..uzun sürdü biraz bana da kanamam dursun diye verdi..Kuzenim kadın doğumcunun yanında çalışıyor ona sordum..Bu ilaç adet olamıyorsan söktürücü, kanaman varsa da kesmek için kullanılıyormuş..Aynı zamanda gebe olup kanaması olanlarada verilebiliyormuş.Bebeğin tutunması sağlıyormuş