Beyzaesin Gebeliğimin 12. Haftasındayım fakat başından beri vajinal akıntı, mantar, ilişki sonrası kaşıntı, yanma şikayetlerim geçmiyor. Doktor önerisiyle 2 farklı fitil kullandım. Geçer gibi oluyor sonra yine aynı 🤷♀️ Bu problemi yaşayan var mı?
Tugce3441 Beyzaesin başta yaşadım sarımsakta buldum çözümü arkadaşım söyledı hemşireydi . Sarımsağı soyup ince tülbent sardım vajına arasına koyup duş almadan 5 dakkka beklettim çok yaktı ama hemen sonrasında sırke ile temızledım hemen duşa girdim çok rahat ettım öyle kuruttum
kadrfdan Beyzaesin bende de aynı 34. Haftaya giricem hâlâ bende kurtulamadim krem yazmıştı sağlık ocağı kullanıyorum tam iyileştim diyorum bırakıyorum kullanmayı sonra yine aynı
Kleopatra- Beyzaesin Geçer gibi olduktan sonra, biraz fazla dikkat etmek gerekiyor. İlişkiye girmekte daha dikkatli olmak lazım çünkü enfeksiyon açısından en önemlisi ilişki. Hemen kapabilirsiniz yeniden. Sirkeyle suyu karıştırıp oraya sürün faydası olacaktır. Elbet geçer hamilelikte çok normal
Mer93 Doktorunuza danışarak niaouli yağ var çamaşırınıza damlatıyosunuz enfeksiyon için düzenli kullanın ama mutlaka doktorunuza sorun