Selmamusab Gobek deligimin sağ yan tarafi aciyor ve batiyor boyle bisey yasayan var mi ?? 29+3 haftalik hamileyim..
deletedmom734 Selmamusab 29+2 deyim aynı acı bugün bendede oldu ama normal olduğunu düşünüyorum kendini dinleme canım
Tosbik Selmamusab kesin emin degilim ama çatlayacağı için acı oluyormuş derler ne kadar dogru blmyrm ama 😞
Selmamusab Umarim kotu bisey yoktur bebekle ilgili hareketlerini hissediyorum zaten o beni rahatlatıyor ..