Çok can sıkıcı , berbat ötesi bi durum.. kendinizi bebeğiniz için toparlayın. Yolu yarılamışsınız, bebeğinizi stresle tehlikeye atmayın. Kendinize bi papatya çayı yapın ve uzanın uyumayı deneyin. Çünkü düşündükçe sinirleniceksiniz. Eşinizle muhattap olmayın. Gerekirse birsüre ailenize durumu aksettirmeden, ağrımlarım var yardımcı olmanız için kalıyorum diyip gidebilirsiniz. Zaman ilaç olması ümidiyle 🙏🏻😘