benimmdunyamm 14 günlük bebeğim var kanama bir geliyor bir gelmiyor ama mecbur haliyle Orkid koyuyorum ama vajinamin iç tarafı yara olmuş gibi acıyor başına gelen var mı Orkid resmen alerji yaptı yani
kadrfdan benimmdunyamm pedin üzerine peçete koymayı da deneyebilirsin daha kuru tutuyor ve pedin o naylonumsuluğuna göre daha iyi hissettiriyor
Dark benimmdunyamm az geliyor sanırım günlük ped oluyorsa ondan kullanın hava alsın. Yetmezse pedi değiştirin marka olarak. Ben kotexden başka kullanamıyorum alerji yapıyor mesela, o da en ince olanı olacak
Aag06 benimmdunyamm oluyor yaa bazi tenler hassas bende hasta olunca ped vs kullanamiyorum hala ayni durumdayim ici pamuklu bez kumas dikiyorum kendim kullan at yapiyorum ay pedlee o hışır hısır ses cikartiyor terletiyor tiksiniyorum iyice dogum sonrasida depend kullandim alerji yapti kanama cok yogun fazlaydi mecbur bebek bezi ile durdum😂😂😂😂😂