Hndn44 Aranızda doğum anında kullanan var mı ? Yada çevresinde kullanan var mı ? Faydasını görmüşler mi ?
Mineztrk Hndn44 ilk gebelikte denemiştim aşırı faydasını gördüm gerçekten yine aldim bu doğumda da kullanıcam inşallah
Bayancorek Hndn44 çevremde kullananlar faydasını gördü. Bende kullanacağım inşallah sezaryene dönmezse.
Dilarakr Mineztrk bende Meryem Ana otunu kullandıktan sonra ne yaptıgınızı merak ediyorum Ben de alıp kullanacağım ama dogumdan sonra ne yapacağım çöpe falan atılır mı ne yapılır bilmiyorum 1 ay saklarım 2 ay saklarım sonra ne yapayım diyip atarım Bi sıkıntı olur mu
Fatma4495 Bende sipariş ettim kullanacam inşallah ottan medet beklemek değil bu ,sadece zaten surelerini okuyacağım bir bitkiye okuyup onu da suya koymak bişey kaybettirmez