Sevgili annişler 14 haftalık hamileyim doktorum 12. Haftada demir ve vitamin ilacı yazdı fakat ben hap içme konusunda sıkıntı yaşıyorum. Ufak yaşta ilaçtan zehirlendiğim için şuanda hap içmek benim için kabus. Folik asitlerimi bile hergün düzenli içemedim şimdi de demir ilacı içmeye çalışıyorum içtiğim zamanda aşırı ishal ve karın ağrısı yapıyor birde. Vitamin vs derken çok zorlanıyorum. Bu kan ilacını aşı olarak alma imkanımız oluyor mu acaba yada yapabileceğim bişey var mı fikriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim