Arkadaşlar selamlar, Gebze yüzyıl hastanesi Şafak bey takipliyim doktorumdan çok memnunum 34. Haftaya kadar kendisi ile yürüttük bu süreci asla kendisinden ayrı bir hastane veya doktora gitmek istemem. Hastane hakkında bilgim yok. Odalar, hemşireler ilgileri nasıl doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi? Doğum sonrası hemşireler vs. destek olurlar mı?