Yarenn92 Merhaba arkadaşlar ben üşütmüştüm 2 gündür hala devam ediyor burnum,sümük herşey var fakat doktorum randevum da 20 haftada tetanoz aşısı olabilirsin dedi hastayken aşı olunurmu acaba napıcam bilemedim yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler 🌸