ilos34 ! Adetim beş gün gecikti test böyle çıktı ve kaç gündür adet olacakmısım gibi karnım ve kasıklarım ağrıyor özellikle bir şeyler kaldırdığımda göğüs ağrısı da var sizce kesin mi hamilelik ? 🤔[https://mutluresim.com/images/2022/08/21/A1cRZ.jpg]
ilos34 annelinkoo teşekkür ederim aslında pek beklemiyorduk sevinsem mi üzülsem mi bilemedim pazartesi günü kan testi vereceğim 🤗
annelinkoo ilos34 yok ya neden üzülesin. Bana da benimki sürpriz oldu ama sevindim yine de :) aynenn daha da yükselmiş olur
Beyzacan ilos34 ayyy resmen hamilesin daha net nasıl çıksın 😂 yerleşme ağrısıdır muhtemelen 😂 ben 12+3üm hala ara sıra kasıklarım çok ağrıyo. Burda çıktıysa kanda da kesin çıkar. Hayırlı olsun canım tebrikler ❤️😍
1erkekkannesiiii ilos34 kız gebesinnn ya belirgin 😁😁🫶🫶 hayırlı olsunn aramıza hos geldin. Bayağıı net 1 aylığı geçmiştir 😁 az daha bekle de doktor muayenesine gidersin acele etme hem kalbini duyarsın hem görürsün bebişi insallah