Babysun Gebeliği önde gidenlerin cinsiyeti genelde bu erkek oluyormuş doğru mu? Sizlerin ileri de olan ve cinsiyeti belli olan var mı
2cocukluana Babysun insallah saglikla gelir.benim ikinci gebelik ilk kızımda yayilmisti karnim yanlara dogru bu sivri aldi başını gidiyor ama bunu tasimasi daha zor
Kaahvelii Babysun ilk gebeliğim geriden geldi 12.haftaya kadar oğlum oldu İkinci gebeliğim buda şuan önde gidiyor bu da oğlan
Emel_su3851 Ya kizlar bende 6+4 oldum da geçen hafta gitmiştim keseyi gördüm ama 4. Haftasını takip ediyor dedi geç döllenmemi var
Seymoshh Babysun açıkcası benim hepsi en az 1 hafta önden gidiyordu üç çocuğumda şimdi 4.erkek olacak o baya önden gidiyor 😅