Yarrentasann Farabi denilince nefret ettiğim bir yer Allah kimseyi düşürmesin adı araştırma hastanesi oranın 13 haftalık hamileyken kanamam oldu ambulans çağırdım götürdüler beni oraya dogumhaneye girdim rezil pislik bi yer midem bulandı 25 dk doktor bekledikten snra doktor geldi birde beni azarladı senin beşinci doğumun neden buraya geldin dedi bir daha buraya gelme diyip beni sepetledi ilaç bile vermedi 🤦♀️Bir daha gitmedim zaten gitmemde