Kızlar dün sezeryan doğum yaptım herşey yolundaydı ama bebeğim emmedi mama verdik sürekli kusmaya başladı, sonra ağzından köpükler geldi balgam tarzı boğulacak gibi oluyordu 3 defa yeni doğan servisine kaldırdılar. 2 defa midesini yıkadılwrt. Bir daha olursa yoğunbbakıma alacaz dediler, ve maalesef yine oldu şuan yoğun bakımda damardan besliyorlar. Henüz kusma olayı olmamış ama ağızdan beslenme de yok. Kahverengi kusuyordu bebeğim, anne karnında çok sıvı yutmuş çok gazı var hazmı yok dediler, yarın doktor net birşey diyecek ama bilgi alamıyoruz, başına bu tarz şeyler gelen var mı? Yakınınız da olabilir? İçim hiç rahat değil 😓😓