Yarrentasann aldım ama kullanmama daha var 😁açtım gayet büyük kalın bişey normal pedler gibi değil yani hastane de ilk gün için de depend aldım sonra evde bunu kullanırım diye baby me galiba markası lohusa pedi aldım.Kanama çok olursa kaldırır az olursa da kullanırım bı şekilde ben beğendim yani genel görünümünü.