Elya İyi akşamlar güzel anne adaylari siz kacinci haftada öğrendiniz bebeginizin cinsiyetini??ben dun gitim doktoruma erkek dedi 12 haftalik hamileyim
Nishaa Elya 10 haftalik hamileydim ev doktoruna gitmisdim kan leke geldi diye hersey yolundaydi ozaman demisdi erkek olcak Bende kendimce demisdim daha cok erken diye 13 haftada erkek oldugunu söyledi kadin doktorum ve oglum olacak insallah suan 27 haftaligim😅💙💙
Hartkc Valla canım ben 16 haftalığım hala öğrenemedim bir türlü uygun pozisyonda olmuyor bebişim göremiyoruz ama erkenden görenler çok yani uygun pozisyonda olursa en azından tahmin yapılabiliyor yani 😊
Ilaydaile 13+6da gittim erkek gibi dedi ama net söylemedi şimdi 17+0ım salı günü gidip öğrenicem siz baya erken öğrenmişsinz :)
Tutu2723 Elya 12de gitdik tam olarak soylemedi erkek gibi dedi ama 20ci haftadinda gitdik kiz dedi kizim olacak insallah 🙏🏻 suan 25 hafta🤗
Elya Tutu2723 benee daha kimseye soylemedim eşimin tarafı soruyor hep soylemiyorum kimseye cuma tekrat gitcem ikili tarama yaptırdım cnm p zaman belki tekrar ultrasonla bakar doktor