Ay1997 doktor sorun yoksa hemen ilaç vermez zaten. Belki enfeksiyonun falan vardır ya da prolaktin hormonun yüksektir ( benim bir dönem öyleydi) bunları doktora gitmeden bilemezsin. Genel muayene olmak istiyorum çocuk düşünüyorum dersin o zaten her şeye bakar tüm değerlerin normal çıkarsa doğal yöntemlerle denemeye devam edersin. Enfeksiyon, kist ya da hormon değerlerinde bir şey çıkarsa erkenden tedavini olursun.