Anneler merhaba 😊
bende bu beşiği almaya karar verdim, bir kaç sorum olucak, acaba beşik aksesuarı olarak neler düşünüyorsunuz, model yeni olduğu için mesela ona uygun cibinlik bulamadım, mesafe biraz uzun olduğu içinde bebek dönencesi nasıl olur diyede düşünüyorum kafamda böyle sorular, eğer alan varsa beni aydınlatabilir mi 🙂