So123456 Kızlar Merhaba Hayırlı Pazarlar Herkese Bir Sorum Olacaktı Ben İkinci Doğumumu Yapalı 9 Ay Oldu Ve Hala Adet Olmadım Neden Olabilir Sizce Birde Benim Gibi Olan Var Mı Yarın Doktora Gideceğim Şimdiden Teşekkür Ederim 🤗
Seymoshh So123456 çok normal benim ablalarımda 10.aylarında oldular bense 40 ım doldu 41.gün hasta oldum😅ve düzenli heray gördüm