arirangg Kızlar bugün 7+0 olduk. 2-3 gün öncesine kadar hiçbir belirtim yoktu neredeyse. 2 gündür ayağa kalktığım an başım dönüyor. Çok sevdiğim bazı yemeklerden tiksiniyorum. Genel anlamda iştahsızlık var. Sizde durumlar nasıl
Mervegedik22- arirangg 6+3 haftaligiz. Daha öğrenmeden mide bulantısı koku hassasiyeti göğüs hassasiyeti sevdiğim şeylerden tiksinme hepsi başlamıştı hala devam ediyo ikinci gebeliğim oğlumda hiç böyle şeyler yaşamamıştım her gebelik gerçekten farklı 🤣
Emel_su3851 arirangg ben normalde sat a göre 6+3 günlük ama geçen hafta gittim 4 haftasını takip ediyor dedi ne demek istedi geç döllenme mi var yani
minik23_ arirangg 6+5 benim de geçen hafta keseyi gördük umarım bu hafta da herşey yolunda olur 🙏 herşeye midem bulanıyor ama herşeye oğlumda böyle değildim ama her hamilelik farklı oluyor sanırım
Tansu15 arirangg benim de 3 gün öncesine kadar sadece midede ağırlık vardı. 3 gündür yediklerim durmuyor. Baş dönmesi tasniyon düşmesi de cabası. Aynıyız gün olarak
arirangg Mervegedik22- Sende daha da erken başlamış kuzum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Dlkzz Emel_su3851 doktorlar hesaplarken adetin birinci gününden hesapladiklari icin 2 hafta fazla sayarlar 2 hafta fazla saymanın sebebi ise yumurtlama sürecini de içine katarlar o yüzden 6 haftalık görünüyorsun. ultrason cihazında bebeğin gelişimine göre 4 haftalık çıkmıştır endişe etmeyin.
Emel_su3851 Dlkzz yarın muayenem var keseyi görmüştüm inşallah bebegide görürüm 8 sene sonra olunca çok tedirginim
Dlkzz Emel_su3851 Tedirginliğinizde cok haklısınız. Bende yardımcı olmak istedim bir nebze ferahlamaniz icin. inşallah minik meleğinizi yarın görürsünüz içinizi rahat tutun cok küçük olduğu icin çıkmamış olabilir.
Cucuuu 6+4 teyim bende. Bulantı bugün daha yeni başladı. Çok yorulduğumda kasıklarım ağrıyor sadece. Onun haricinde bazen unutuyorum hamile olduğumu belirtim neredeyse hiç yok diye🤭