star3star acil işte ne beklersiniz🤦🏼♀️ 26 da gitmiştim bağlamadılar bebeğin kalp atışını falan dinleyeyim dedim agrı kesici serum takıp idrar testi yapabiliriz anca biz dedi ben o agrıyı gün boyu cekerim bebeğimin durumunu ögrenmek daha önemliydi benim için ama kadın dogum olmadıgı için kimse bişey yapamıyomuş ebeler bile bakmazmış öyle lüks güzel yeni Bi hastane Bi o kadar içinde doktor yok olanlarda vasat