merhabalar ikizlerime hamileyim ve nasipse haftaya doğumum olucak.kızım şuan 2447 gr(bir haftada daha ne kadar alır bilmiyorum)hastanede giydirmek için bir takım aldım ama bilemeden 0-1 aydan küçük almısım etiketinde 44 cm yazıyor boy.sizce olrmu yeni doğan ikiz bebeğe.zaten bebekler ilk doğduklarında hayla anne ksrnındaki pozisyonla duruyolar ama yinede bilemedim