Mom69 kuzum benim de ilk boş gebelikti hatta sanıeım aynı dönemlerdeydi ben nisand akürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 13. haftamdayım cinsiyetimizi bile öğrendik hiç canını sıkma emin ol bebişini görceksindir. Benim doktorum önlem amaçlı kansulandırıcı iğne ve coraspin kullandırttıyor ilki boş gebelik olduğu için inşallah sen de çok güzel haberler alıcaksındır 🤗🥰🙏