arirangg Kızlar bugün 7+0 olduk. 2-3 gündür iştahım tamamen kapandı. Dünden beri ayaktayken başım dönüyor. Normalde severek yediğim bazı şeylerden tiksiniyorum. Midem de yavaş yavaş bulanmaya başladı. Sizde de var mı bunlar
Yeniannexx arirangg 6+1 olduk ama herseyden tiksiniyorum hicbirsey yiyemiyorum icemiyorum cok kotuyum hasta gibi sadece yatıyorum :(((
Minik1Civciv arirangg bende mide bulantısı ve baş ağrısı var yemek yaparken zorlanıyorum kokulardan dolayı canım
Lavinyaa8 arirangg bende öyle yemek falan yiyemiyorum sadece kahvaltı ve meyve yiyorum yogurtlu şeyleri içim alıyor sadece
Gizeem45 arirangg kullandıgım ilaçlarin yan etkisi dısında hamilelige baglı bir belirtim yok arada korkutuyor bu beni
arirangg Yeniannexx Bende o zaman göğüs ağrısı dışında hiçbir şey yoktu. 2 gündür başladı. Allah yardımcımız olsun🥰
FatmaErdur Bende 7+2 oldum mide bulantısından dolayı bişey yiyemiyorum kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum özellikle
Qnl Lavinyaa8 bi süre sonda yoğurt da yoğurtlu şeyler de bulandıracak mideni :( en azından bende öyle oldu 😢😢
Smyye0303 arirangg 6+6 bende çok halsiz oluyorum progestandan sanırım başka bı sıkıntım yok şükür simdilik
Gizeem45 Smyye0303 eveet bu arada bende progestan kullanıyorum sabah aksam 😇 sadece sabah ictigim de ögleye dogru etki ediyor aşırı baş dönmesi yasıyorum anca uyuyunca geciyor 🤭
Smyye0303 Gizeem45 progestani fitil olarak verecekti istemedim banada dupbaston verdi ağızdan aliyorum günde 3 kere sadece halsizlik oluyo değiştirebilirsin ilacını canim 😀ilk oğlumda progestani ağızdan aldım sadece gece uyumadan atmıştım sabah atarsanda hep dinlen dikkat et