Ceren67 Parmağımın köşesi çok acıyordu sarı çok az bi sıvı geldi iki sabahtır fucidin sürüyorum geçmiyo kaç günde geçer
Elmasabla Ceren67 iltihap olmuş dolama deriz biz soğan pişirip parmağına sararsan sabaha kadar hiç biseyin kalmaz 🙂
Hadya Mikrop kapmissindir telas etme,kremi kullanmaya devam et etkilidir ya da arkadasin dedigi gibi geceden zari alinmis pismis sogani parmagina sar sabaha iltihabini sökmüş olur.
busepoyraz @Ceren67 tırnak batması olup olmadığından emin olun ben hamileliğin basında iltihaptır diye düşündüm kremle vs geçer bikaç güne diye önemsemedim meğer tırnak batıyormus sonradan fark ettim doktora gittim tırnağı almak için kadın doğum dıktorundan izin kağıdı istedi oda istersen yaptır ama sonuçta verilen anestezinn sana yada bebeğe kesin zarr verir yada vermez bisey diyemem doğumuna az kaldı zaten bekle bence biraz dedi öyle diyince vazgectim ve suan ödem falan da oldu iyice sisti iki ayak basparmağımda 9 aydır çekiyrm yani siz doktora bi görünm bastan derim
busepoyraz @Ceren67 evet hem iltihaplı hem tırnak batıyor hamilelikte ödem falan da olunca kaç aydır ayakkabi bile giyemiyorum terlikle geziyorum