Mutlu-anne1 Selam arkadaşlar 36+6 da adet sancısı gibi bir sancım var erken doğum riskimde var bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi 🙏
Elisarli Mutlu-anne1 bende de 32.haftadan beri var şuan 35 teyim bazen çok aşırı oluyor bazen hafif hafif
Tubiis_0 Mutlu-anne1 benim son zamanlarda hep öyleydi en son 36+6 da sabah 5de 20dakikalık aralıklı sancılar sonra daha sıklaştı ve sabah 9.21 de pırtlattım benim adet sancısı değilde doğum zamanı ağrı karnıma vurdu
Fatma4495 36+4 üm bende bugün az ortalığı toplayayım dedim kötürüm gibi kalakaldım kalçam belim kasığım deliniyor sanki