Akbasinci ben de 37 ‘deyim 34. Haftada benim de olmuştu.Hemen doktorumu aradım hastaneye çağırdı.Açıklık var mı kontrol etti,birde smear testindeki gibi muayene etti rahim içi nasıl görmek için.Açıklığım yoktu,rahim de temizdi belki idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanabilir dedi.Kesin bi tanı koyamadı😳 Ben de nişan geldi sanmıştım ama sanırım nişan akıntı gibi olmuyor daha farklı bir yapısı var.