Cilemcigdemguden Arkadaşlar Erzurum’a tayinimiz çıktı. Hiçbir doktor bilgim yok. Önerdiğiniz doktor yada tavsiye ettiğiniz hastane var mı 🙏 şimdiden teşekkürler
pediatrihemsiresi Cilemcigdemguden özel hastane buhara var sadece. Bir kez prof.dr. bünyamin beye gittim cinsiyet için kendisi normalde tüp bebek doktoru tatlı birisi dün hümeyra hanıma gittim ama aman aman ilgili değildi. Şehir hastanesi ve üniversite daha iyi diyorlar
Zuleyhadere25 Cilemcigdemguden ben şehir hastanesinde Berna Aşır’a bakılıyorum çok iyi ilgileniyor sürekli ona gidiyorum ben.☺️
Cilemcigdemguden pediatrihemsiresi teşekkür ederim bende 2dir hümeyra hanıma muayene oluyorum ama değiştirmeyi düşünüyorum
pediatrihemsiresi Cilemcigdemguden amin sağolun sizede hayırlı doğumlar nasip etsin Allah. Ben memlekette yaptım, tayin sebebiyle Erzurumdayız.
Cilemcigdemguden pediatrihemsiresi bende memlekette yapcaktım da hasta ederim diye gidemedim doğum ocağa denk geliyor