Nurzeybek32 6 haftalık gebeyim ultrasonda kese var ama bebek görünmüyor endişelenmelimiyim aranızda böyle bi durum yaşayan var mııı
3273 Nurzeybek32 daha yeni canım ben 7.haftada gördüm bebeği, oluşmaması çok normal herkesin farklı ilerliyor kese varsa 10 gun sonraya ınsaallah bebis ve kalp atışı da duyulur 🤲🤲
Dark Nurzeybek32 6+4 de kalp atisi duymustum ama herkeste farklidir. Haftaya gormus hatta belki kalp atisini duymus olursunuz
3273 Nurzeybek32 ınsaallah canım benimde öyleydi ilk gebelik boş gebelikten düşük yaptım mayısta, 8 haftada kese bostu işte bu korkulacak bısey 8 9 en gec 9.haftada görülmesi lazım, ama sizin erken daha ınsaallah görürsünüz.
tazecikannee Bende 6+3 ten alttan muyane ile kese gördüm kalp atışını duymadım daha endişelenmemeye lazım hayırlısı hakkımızda
tecrubesizanneadayi12 Nurzeybek32 daha çok minnak annesi ondandır ben gittiğimdeds doktor görememişti 7. Haftada gördük ama ondada belli bile değildi başka bir gün bol su içerek gel mesane rahimi sıkıştırsın net belli olur demişti öyle gitmiştim. İçini ferah tut görürsün inşallah