Mavimsi_ Merhabalar şuan 3 aylık hamileyim henüz kıyafetlerim oluyor tabi. Doğumun şubata denk geliyor bu yüzden kış aylarında giydiğiniz kıyafetleri elbiseleri,pantolonları (kot hariç rahat kumaş tarzı) neler aldığınızı postta paylaşır mısınız:)
Ask_hosmus Mavimsi_ ben üst olarak, her hamileliğimi eşimin tişörtleriyle geçirdim, alt olarak da taytla, çok üşümüyor insan zaten hamilelikte
Pelinakcn Mavimsi_ lcw ye bakabilirsiniz, hamile bölümünde baya ürün oluyor. Birde defacto nun hamile koleksiyonunda baya ürün var.
Bebekgeliyoorr Mavimsi_ Kilo alma durumuna göre kıyafet al canım sakın erkenden alma benden sana tavsiye 😄 Şuan 36+4 oldum hamilelikte 5 kilo aldım ve kendi kıyafetlerim hala oluyor. Sadece son 1 aydır karnım şiştiği için iç çamaşırı almak zorunda kaldım. Bide çok özenip 2 tane hamile elbisesi 1 tane tayt aldım tişörtlerimle giymek için. Geniş kıyafetlerin varsa ve kışa denk gelecekse kilo almana bağlı olarak taytlar bile yeterli olabilir 😊
Merveberill Mavimsi_ genelde bol beli lastikli alt üst takım ve elbise giymeyi sevdiğim için hep onları giydim 36 haftalığım zaten hiç kıyafet almadam bitircem hamileliği 😁
Mavimsi_ Aslihanfs Ask_hosmus Pelinakcn Bebekgeliyoorr Şuan bile südyenler çok fazla rahatsız ediyor siz hangi ürünlerden aldınız Trendyol un bir kaç seamless südyenleri var bilginiz var mı rahat mı
Mavimsi_ Pelinakcn aslında pek hamilelik bölümlerini sevmedim baktım çok bana uygun şeyler göremedim 😊
Pelinakcn Mavimsi_ ben pentinin mama serisinden almıştım indirimde 60₺ idi ama baya oluyo alalı, suwen in de güzel ama pahalı biraz
Bebekgeliyoorr Mavimsi_ sütyen olarak ben pentiden aldım memnunum. Alt iç çamaşırı olarakta LCW’den aldım oldukça yüksek belli karnımda sıkma yapmıyor ve güzel destekliyor. E bebekten de almıştım ama hiç memnun kalmadım dikişleri açıldı hemen.
Delimavi Mavimsi_ sütyen için ek kopça parçaları var onlarla bir süre idare edebilirsin. Kazak gömlek hep eskilerimi giydim ben elbise hiç hamile reyonundan almadım direk belden bolalan elbiselerden aldım. Pantolon hamile pantolonu illet bişey sadece lcwde bulabildim rahat bişey tüm hamileliğimi onunla geçirdim arkadaşların dediği gibi ihtiyaç oldukça al herkes aynı oranda kilo almıyor genelde üstler oluyor ama pantolon vs olmuyor
berceste5155 Mavimsi_ sütyen yerine büstiyer tavsiye ederim sütyen benim göğüslerimde ağrı yapıyor özellikle alt kıyafetlerini pamuklu al kışın bile olsa hamilelikte çok terlediğin için pişik yapabiliyor hamile kıyafeti almak yerine büyük beden kıyafetler alabilirsin hamilelikten sonra da kullanma ihtimalin var
Minigim38 Ben lcw den tayt almıştım cok rahattı halada kullanıyorum 2 yanlarında ayarlaması var üstüme bisey almadim kendi tshortlerim oluyor hala😄
berceste5155 Mavimsi_ benim kullandığımın görseli yok ama sporcu büstiyeri diye geçiyor kalın eskılı pedli
Mavimsi_ berceste5155 teşekkür ederimm peki emzirirken de büstiyerler olur mu yoksa emzirme südyenleri mi illa olması gerekiyor
Driia Ben 5 tane hamile tayt aldım siyah baktım en rahatı tayt 3 4 tane de şort aldım üst olarak da normalde xs giyiyorum şuan normalde nerden alışveriş yapıyorsan ordan alıyorum l veya xl alıyorum. 4 tane de sütyen aldım normal pentiden 2 beden üstü ama şuan sıkıyorlar o yüzden arkaya ekstra uzatma aldım