Cgla93 ben 2 gün sonra söyledim erken söylemek her zaman daha iyi özel sektörde çalışıyorum hamile olduğum için daha az çalışıp daha çok mola yapıyorum kontrol günlerim ücretli izinli sayılıyor ve hamile olduğum için en basit bir şeyde bile sorumluluk almamak için dinlen bugün diyip çalıştırmıyorlar yani erken söylemek daha avantajlı